Autor: Świat Eventów
Kategoria: Digital Event

Bądź nowoczesnym Event Managerem

Bądź nowoczesnym Event Managerem

Nowe technologie odmieniły nasze życie. O ile zwykle potrafimy korzystać z nich w prywatnych celach, o tyle w zawodowym świecie często zapominamy jak wiele możemy dzięki nim zyskać. Nie wiesz jak odnaleźć się w cyfrowym świecie? Czas to zmienić!

Event managerowie są tą grupą, która szczególnie powinna doceniać możliwości nowych mediów i nowych technologii. Przydają się one bowiem na każdym etapie pracy nad eventem – od etapu organizacji, przez sam event, po utrzymanie dobrych relacji z klientem.

Przed eventem

Na tym etapie instalujemy aplikacje, które pomogą nam we wszystkich działaniach organizacyjnych. Zaczynając od zarządzania wydarzeniem, podziału pracy w zespole i tworzenia list „to do”, przez planowanie listy gości i ich usadzenia w przestrzeni po kalkulowanie potrzebnych porcji jedzenia i alkoholu.

Jednak słowa i liczby zaklęte w aplikacjach na niewiele by się zdały, gdyby o naszym wydarzeniu nie było głośno. Dlatego to także czas aby zgromadzić internetową społecznością wokół swojego eventu. I wierzcie mi, nie chodzi tylko o zachęcenie do kliknięcia buttona „zainteresowany/a” wydarzeniem na Facebooku! Wachlarz możliwości jakie oferują różnorodne media społecznościowe jest ogromny. A jeśli dodać do tego praktyki z zakresu content marketingu czy real time marketingu to śmiało można stwierdzić, że jest to wiedza, którą powinien zgłębić nie tylko event manager, ale również każdy, kto zajmuje się szeroko pojętym marketingiem.

W trakcie eventu

Dzięki odpowiednim, dedykowanym aplikacjom możesz podczas eventu łatwo zapanować nad całym wydarzeniem, bez problemu komunikując się z zespołem i swoimi gośćmi. Przyjazne technologie ułatwią rejestrację na wydarzenie, podczas której nie zabraknie już ani jednego nazwiska na liście. Twoi klienci będą także wdzięczni za to, że nie muszą stać w długiej kolejce czekając aż hostessa odhaczy ich nazwisko. Wszystko odbędzie się sprawnie i szybko.

A to co uczestnicy zobaczą po przekroczeniu progu wydarzenia zależy już tylko od Twojej wyobraźni – interaktywne ekrany i podłogi, hologramy, rozszerzona i wirtualna rzeczywistość – to tylko niektóre narzędzia, które, jeśli zostaną dobrze wykorzystane, mogą wywołać efekt „wow” u uczestników Twojej imprezy.

Po evencie

Dobre wrażenia na długo pozostają w pamięci uczestników takich wydarzeń. Jednak chcąc przypomnieć im najlepsze chwile, wzbudzić „zazdrość” u nieobecnych i przedłużyć życie Twojego eventu, warto przygotować np. film w technologii 360. Zaraz potem w kreatywny sposób możesz wykorzystać nowe media, tak aby przyciągnąć jeszcze więcej osób na kolejną edycję. A może też, dzięki wyspecjalizowanym aplikacjom w łatwy sposób przesłać materiały uczestnikom konferencji bądź skontaktować ich z prelegentami?

To tylko niektóre możliwości jakie można wprowadzić do swoich działań. O narzędziach, technikach i technologiach, które pozwolą Ci w nowoczesny sposób prowadzić swoje działania w świecie eventów będę szczegółowo opowiadać na szkoleniu Digital Event już 16 lutego. Jeśli chcesz organizować eventy na miarę XXI wieku, nie może Cię tam zabraknąć 😉

 

Justyna Bakalarska

Trener Świat Eventów



  •  Kopalniana 22B/21
    01-321 Warszawa
  • tel. +48 502 126 386
  •  biuro@swiateventow.com