8 zasad skutecznej sprzedaży eventów
Współczesny rynek usług marketingowych jest już mocno nasycony. Usługodawcy prześcigają się w sposobach dotarcia do Klienta oraz reklamowania swoich usług….
Współczesny rynek usług marketingowych jest już mocno nasycony. Usługodawcy prześcigają się w sposobach dotarcia do Klienta oraz reklamowania swoich usług….
Jak postawa kreatywna pracowników wpływa na innowacyjność organizacji? Kreatywność – odmieniania przez wszystkie przypadki – jest czynnikiem, który obok innowacyjności…
Ależ miałem dziś zapracowany dzień – mówi jeden handlowiec do drugiego. Na co ten odpowiada: no, ja też nic nie…
„Liczy się gospodarka, głupcze!” To hasło pod sztandarem którego Bill Clinton wygrał wybory prezydenckie przeciwko Georgowi Bushowi (seniorowi). Sparafrazowałem je…
Pewnego poranka, tak jak często się zdarzało, kalif Harun al. Rashid, zawołał znanego wróżbitę i opowiedział mu następujący sen: –…
Słysząc o rekordach, na myśl przychodzą najczęściej dwa skojarzenia – rekord sportowy oraz rekord Guinnessa. Te pierwsze najczęściej są ustanawiane…
Wraz z rozwojem społeczeństwa oraz nowych technologii rosną oczekiwania konsumentów, w tym uczestników wydarzeń. Pomimo dynamicznych zmian, konferencje nadal są…
Kiedyś przeczytałam zdanie, że „w przepychu gubi się treść”, mam wrażenie, że to zdanie często pasuje do realizacji eventowych. Co jest istotą wydarzeń…
Targi kilkadziesiąt lat temu były miejscem służącym głównie do nawiązywania relacji handlowych. Najważniejszym ich elementem była informacja skierowana do uczestników…
Organizator wydarzeń powinien być jak Albert Einstein – ciekawy świata. To ciekawość i chęć posiadania wiedzy powoduje, że stajemy się…